tirsdag 22. desember 2009

Blue ice

8 kommentarer:

  1. Du store min, noe så vakkert! Er det lang lukkertid og vann rundt istappene?

    Dette var virkelig flott.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar :-)
    Bilde ble tatt på søndag, med hode ned i elven, 5 sek/b22, og en anelse "blå-time-blitz"

    SvarSlett
  3. Imponerende - håeroe du ikke frøs ihjel!

    Av en eller annen grunn fikk jeg assosiasjoner til elefantføtter av glass...

    Dette er et konkurransebilde.

    SvarSlett
  4. Må bare si at jeg likte den assosiasjonen til "Elefantføtter av glass", ved senere publiseringer, så vil jeg bruke det som tittel :-)

    - Forøvrig hyggelig med tilbakemeldinger.

    SvarSlett
  5. Kan jeg få spørre hva du mener med blå-time-blitz? Utfyllingsblitz?

    Og ja, elefantføtter av krystall, jammen... De vakreste elefantføtter jeg har sett da.

    SvarSlett
  6. Utrolig vakkert!
    Nydelige blåtoner.

    SvarSlett
  7. Dagrun :
    "Blå-time-blitz" er vel ikke noe begrep, men heller et hint om bruk av (utfyllings)blitz for å skape litt ekstra lys, på en heller mørk Desember dag .-)

    SvarSlett
  8. Flott komposisjon og vakre blåtonar! Elefantføter av glas? Ikkje dumt...

    SvarSlett

Kommentarer som "Fint bilde" forteller ikke fotografen noe, prøv å være konkret med hva som fenger deg eventuelt ikke fenger deg :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.