søndag 15. november 2009

Høst på Nordmøre







4 kommentarer:

  1. De to øverste faller jeg for: Lyset gjennom frøene i det første og den enkle komposisjonen og de vakre fargene i det andre. Det nederste forstyrres litt av grenene. jeg synes treet i venstre hjørne er flott, men så er det to greiner som mer forstyrrer enn forbedrer, synes jeg.

    SvarSlett
  2. Det var hyggelig at du ble med her også. Jeg lite den stemningen du formidler. Høst er ikke bare regn og tåke, men også gyldent lys og rolige stemninger. Dette synes jeg du fikk spesielt godt frem på det første bildet, som jeg gjerne skulle ha tatt selv :-)

    Det var fine gyldne farger på de to andre også, men komposisjonsmessige ikke helt på samme nivå som det første.

    SvarSlett
  3. Enig med Dagrun her, de to første er mine faviritter også. I det siste er grenene for mye inn i bilde slik at de ikke vil danne en slag ramme. Du får ta med deg en hekksaks neste gang :)

    SvarSlett
  4. Det lader til at der er stor enighed om at det første billede med frøene på træet bare er rigtigt godt. Jeg kan specielt godt lide at vandets skarphed stiger ned mod billedet bund som baggrund for de fint tegnede frø. Super billede!

    SvarSlett

Kommentarer som "Fint bilde" forteller ikke fotografen noe, prøv å være konkret med hva som fenger deg eventuelt ikke fenger deg :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.