tirsdag 9. februar 2010

Monocrom

5 kommentarer:

  1. Ønsker å vite ev. redigeringsmuligheter. Første gang jeg har prøvd lang lukker i studio så dette er nytt for meg. Vil gjerne prøve dette igjen og kunne dermed tenkt meg tips fra dere som har prøvd lignende..

    SvarSlett
  2. Kjempespennende bilde, som jeg ikke er kompetent til å kommentere i forhold til redigering. Hva ønsker du å fremheve ved redigeringen?

    SvarSlett
  3. Hvis du ser på denne versjonen http://4.bp.blogspot.com/_TzLIXWhzk2M/S2vMRv0MHFI/AAAAAAAAAZA/G_El2O9kPM0/s1600-h/charlotte.jpg
    Så har jeg her på norsk nettfoto lagt ut et redigert bilde hvor jeg har fjernet div på venstre side. Syntes ikke det var så vellykket ut fra det jeg gjorde i PS. Tar gjerne i mot tips hva dere synes om de to ulike versjonene.

    SvarSlett
  4. Hvor du ender er selvfølgelig avhengig av hvor du vil hen. Denne typen bilde har du helt sikkert et mål med, og det hadde vært fint å få vite det når en skal bedømme det.

    Rent bortsett fra det, så synes jeg det var bra at du på "vårt" bilde hadde fjernet div :-) Det gjorde bildet enklere. Personlig ville jeg gjerne at personen som ser direkte inn i kamera skulle hatt skarpe øyne, men det kan du ikke redigere frem.

    SvarSlett
  5. Nei da må jeg bare prøve i studio på nytt :) Men jeg syntes at på enkelte skjermer er det tydelig at jeg hadde dempet lyset til venstre i ps.. Så nesten unaturlig ut..

    SvarSlett

Kommentarer som "Fint bilde" forteller ikke fotografen noe, prøv å være konkret med hva som fenger deg eventuelt ikke fenger deg :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.